Min dag!

Äntligen har matten släppt tassarna från mobilen så jag kan gå in och skriva något nyttigt! Hon skriver ju bara samma saker hela tiden.
Iallafall så ska jag skriva om min dag igår ja idag med men mest igår. Vaknade och fick frukost! Mums... Men jag fick inte gå ut och kissa!! Va liksom!! Dom kastade in mig i bilden och åkte till ett ställe som jag inte riktigt tycker om. Där skulle jag kissa och mormor sprang bakom mig med en skål! Inte kan man kissa då inte... :/
Jaja jag kissade bara för att och sen fick vi gå in och jag kommer fram till att jag ska till veterinären. Huvva! Less på sånna ställen jag.
In i rummet och sen ska jag upp på bordet. Hon börjar ta mig i öronen som jag har så ont i men hon fick kolla lite iallafall, sen var det nog. Dom pratade lite om mig men då satt jag bara och myste med min matte!
När vi äntligen kom hem så skulle matte börja smörja och stoppa massa skräp i örat. Ursch!!! Vill inte men matte säger att jag måste. och till råga på allt så skulle vi klippa klor igår!! Jäla skit dag det blev av allt.
Idag fick jag ännu mer Mediciner som matte trodde att jag skulle äta upp bara för att hon la den i en bit men ost! Dom sa att jag fått urinvägsinfektion! Och på tisdag ska jag tillbaka till veterinären för att sederas och spola öronen! :( vad är det? Konstigt tycker jag! Jaja det var min dag igår och lite av dagen idag. Nu vill jag bara sova!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0