5 September 2012 - 3:dje gången gillt!

Jaha då är Jilla hos veterinären igen!
Här sitter jag hemma och väntar men jag kommer inte att hinna hämta henne innan jag börjar att jobba. 13,15!
Varför tar det sådan tid? Kan dom inte bara göra det dom ska och sedan får man hämta henne...
Förra veckan när vi var in så sederades hon och öronen skulle rengöras men hon hade så ont att hon rörde sig lika mycket som en vaken vovve brukar göra. Så nu blev det sövning och en ny rensning. Lämnade in ett nytt urinprov för att se om infektionen är borta. Trodde inte när jag gick in atta allt skulle vara borta då hon bara medicinerats i 8dagar. När vissa av resultaten var klara så lät det som att hon skulle åka på en till kur. Men får höra mer imorgon eller på fredag!
Åhh vill bara ha hem min bästaste hårboll!!!!
Hon är verkligen mitt allt!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0