7 September 2012 - Jag ger upp

Nej det tar tydligen inte slut här.
Idag var jag till veterinären för att betala för att dom har skickat iväg Jillas urinprover och för att ta två flugor på en smäll så tog jag med Jilla för att ta en promenad med henne efter det. Sagt och gjort vi åkte till Hörnsjön för att ta ett snabbt varv runt och det gick bra vi gick och blandade med joggning.
Har inte skrivit här att för en och en halv vecka sedan så solg Jilla en tå på höger framben så det har varit lite svullet men idag såg det bra ut ingen svullnad och klon stod inte helt åt fanders.
Kommer till bilen och släpper in henne åker hem och när jag tar ut henne ur bilen ser ja bara en rosa pulpa på den tån.
Vad i hela friden!? Den var ju där när jag släppte in henne i bilen.
Där inne i bagaget låg det en hel intakt klokapsel som Jilla hade bitit lös (?) under färden hem.
Så nu har vi en klo minder ett tag. Var ju inte första gången en klo rök på den vovven. Sist var för två år sedan när klon fastnade mellan två rötter i skogen.
Jävla skit dag!
Jilla går nu med en kasserad strumpa på foten och det tycker inte mattes bästa om!
 
Utställningarna nästa helg är nu helt borta ur min almanacka. :´(
Tror jag ska sluta med hundar och börja med typ vandrandepinnar. Kanske finns mer tur där!
Men som mamma sa så kommer väl dom att bryta ryggen eller så kommer jag att använda dem till drinkpinne någon trevlig fredag/lördag. ;P
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0