2013-02-23

En dag i utställningens tecken.
Julle ställdes på Matfors utställning idag men ett hyffsat reslutat. Excellent och 4:a i klassen. Men en kritik som i mina ögon skulle tagit honom längre fram i ledet men jag har ju inte sett hur de andras kritiker såg ut så jag kan väl inte säga något.
Att han inte kan sköta sig i ringen tycker jag är det värsta. Att bita mig i tröjarmen eller i kopplet är hans vanliga grej i ringen och jag blir så less på det. Under träningar så går det så bra så man kan ju inte få bort det innan utställningarna heller. :( Men idag gjorde han andra saker som han inte, då menar jag absolut INTE får göra. Han började gruffa mot en annan pojke i ringen. Såg inte om den gjorde något mot honom jag koncentrerade mig bara på Julle och hans förbannade beteende!! :@
 
Sen hann vi in en sväng hos Monika för att fota Scar och Bonzo. Fina pojkarna!
Har hunnit jobba en sväng ikväll med.
Men en dag på utställning och en kväll på jobbet tar ut sin rätt på mitt dåliga knä, så nu sitter jag i soffan och ojjar mig för att det gör så grymt ont! :( Hoppas man får sova iallafall och inte ligga vaken av värken!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0